REGULAMIN

REGULAMIN HOTELU SKARBEK

§1 Postanowienia ogólne

1. Hotel Skarbek, zwany w dalszej części Regulaminu „Hotelem", mieści się w Lubinie przy ul. Budowniczych LGOM 20.
2. Regulamin jest podany do publicznej wiadomości na stronie internetowej https://hotelskarbek.pl/ oraz jest dostępny w Hotelu, ul. Budowniczych LGOM 20, 59 300 Lubin.
3. Każdy z Gości Hotelu jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania niniejszego Regulaminu. Przebywanie na terenie Hotelu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu.

§ 2 Hotel

1. Na podstawie okazanego dokumentu tożsamości, Gość Hotelu lub recepcjonista, wypełnia kartę meldunkową. Prawidłowo wypełniona karta meldunkowa potwierdza fakt zawarcia umowy cywilno - prawnej o świadczenie usług hotelowych pomiędzy Gościem a Hotelem. Gość proszony jest o podanie danych osobowych wyłącznie w zakresie niezbędnym tj. imię i nazwisko oraz numer dowodu osobistego lub paszportu identyfikującego go, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą. W celu weryfikacji podanych przez Gościa danych i potwierdzenia jego tożsamości jest on zobowiązany do okazania pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty lub paszport). W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania karty lub klucza do pokoju.
2. Pokoje w Hotelu wynajmowane są na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do 11.00 dnia następnego.
3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Gość powinien zgłosić chęć przedłużenia doby w recepcji do godziny 10.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju. Do przedłużonej doby zostanie doliczony dodatkowy, z góry ustalony koszt.
5. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
6. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym do godziny 22.00 tylko po uprzednim poinformowaniu recepcji.
7. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez wynajmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju Gościa hotelowego według cen obowiązujących w Hotelu.
8. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do 6.00 rano.
9. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięte drzwi, a kartę lub klucz pozostawić w recepcji.
10. Korzystanie ze strefy relaksu: sauna, sala fitness dostępne są do dyspozycji Gości hotelowych w godzinach 8.00-22.00.
11. Przebywając w strefie relaksu zabrania się kategorycznie picia alkoholu, palenia papierosów, zażywania środków odurzających oraz spożywania posiłków.
12. Zabrania się spożywania alkoholu zakupionego poza obiektem w lobby hotelowym.
13. Akceptowalne formy płatności to gotówka, karta lub przelew. Przelew możliwy jest jedynie po wcześniejszym poinformowaniu obsługi i okazaniu pisemnego zlecenia.
14. Aby otrzymać fakturę, należy powiadomić o tym obsługę przed zamknięciem rachunku.

§ 3 Rezerwacje

1. Rezerwacji pokoju hotelowego można dokonać:
- telefonicznie pod numerem 76 746 57 00
- za pośrednictwem strony internetowej https://hotelskarbek.pl/
- za pośrednictwem strony internetowej https://www.booking.com/hotel/pl/skarbek-lubin.pl.html
- osobiście w Hotelu.

§ 4 Bezpieczeństwo

1. Dla bezpieczeństwa Gości oraz mienia wprowadzone są w Hotelu środki ochrony polegające na stałym monitorowaniu obiektu za pomocą monitoringu wizyjnego.
2. Osoby wchodzące do Hotelu mają obowiązek zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób.
3. W przypadku łamania prawa lub regulaminu Hotelu, niszczenia mienia Hotelu przez Gościa, pracownicy Hotelu uprawnieni są do podjęcia decyzji o usunięciu gościa z lobby hotelowego lub jeśli to konieczne, zatrzymania podejrzanej o łamanie prawa osoby do czasu przekazania jej organom ścigania.
4. Hotel Skarbek nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałej w wyniku nierozważnego zachowania, a zwłaszcza za skaleczenia bądź innego rodzaju uszkodzenia ciała nabyte podczas przebywania na terenie Hotelu.
5. Na terenie całego obiektu obowiązuje kategoryczny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. W przypadku złamania tego zakazu przez Gości hotelowych, zostanie naliczona kara w wysokości 1000,00 zł.
6. Parking przy Hotelu jest monitorowany, niestrzeżony, wolny od opat. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa hotelowego.
7. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Hotelu, powstałej z jego winy i winy odwiedzających go osób.
8. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
9. Za dzieci przebywające w Hotelu ponoszą odpowiedzialność rodzice lub opiekunowie.
10. Personel i właściciel Hotelu nie ponoszą odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki na terenie Hotelu.
11. Zwierzęta w Hotelu są akceptowane.
12. Za zwierzęta obowiązują dodatkowe opłaty.
13. Wszelką odpowiedzialność za zwierzęta ponoszą ich właściciele.
14. Właściciel Hotelu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałej z winy Gościa.
15. Za rzeczy pozostawione przez Gości w lobby hotelowym, właściciel Hotelu nie odpowiada. Rzeczy znalezione przez obsługę wpisywane są do Rejestru rzeczy znalezionych. Jeżeli znany jest właściciel pozostawionej rzeczy, zostanie on poinformowany o możliwości odbioru. Rzeczy takie będą przechowywane do jednego roku. Przedmioty, z których właścicielem nie można się skontaktować, będą przechowywane do dwóch lat. Zostaną one wydane osobie, która dokładnie opisze daną rzecz. Proces postępowania z rzeczami znalezionymi reguluje Dz.U. 2015 poz. 397 z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych.
16. Gość ponosi odpowiedzialność materialna za wszelkie szkody wyrządzone przez niego na terenie Hotelu.
17. Obsługa może wyprosić z lobby hotelowego w szczególności:
a) osoby zachowujące się wulgarnie lub/i agresywnie w stosunku do obsługi i osób
b) osoby będące pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających,
c) osoby, które mimo zakazu próbują wnieść oraz spożywać własne napoje i posiłki.
18. Obsługa, kierownictwo i personel mają prawo odmówić obsługi dowolnej osoby w przypadku, gdyby stwierdzono, że może to wpływać na bezpieczeństwo pozostałych Gości lub na ich komfort. Odmówienie usługi z wyżej wymienionego powodu skutkuje natychmiastowym wyproszeniem osoby, której odmówiono usługi poza teren Hotelu.
19. Nikt nie ma prawa odciągnąć personelu, kierownictwa ani obsługi recepcji od pracy na dłużej niż 2 minuty, po tym czasie, osoba, która sprawia kłopot, a nie staje się bezpośrednio klientem zostaje wyproszona, a w przypadku odmówienia opuszczenia Hotelu zostaną wezwane odpowiednie służby.
20. Zakazuje się wnoszenia do lobby hotelu własnych napojów, jedzenia, broni, noży, materiałów pirotechnicznych lub pożarowo niebezpiecznych, narkotyków i innych środków odurzających.

§ 5 Reklamacje

1. Reklamacje można składać za pośrednictwem strony internetowej https://www.lubinpex.com.pl/kontakt/reklamacje.
2. Reklamacje dotyczące potraw przygotowanych przez Restauracje można zgłaszać obsłudze Hotelu wyłącznie podczas konsumpcji, a nie po jej zakończeniu.

§ 6 Postanowienia końcowe

1. Klauzule informacyjne związane z przetwarzaniem danych osobowych, podczas procesu rejestracji Klienta w Hotelu, lub za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego, a także przy pomocy monitoringu wizyjnego znajdują się na stronie internetowej https://hotelskarbek.pl/ oraz są dostępne w Hotelu (ul. Budowniczych LGOM 20, 59 300 Lubin).
2. Właściciel Hotelu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu o dowolnym czasie bez podania przyczyny.
3. Zabrania się rejestrowania w dowolnej formie (audio video), za pomocą dowolnych urządzeń pobytu w Hotelu bez zgody właściciela na piśmie.
4. Każdy Gość Hotelu, który łamie prawo lub niniejszy regulamin, niszczy jego mienie będzie zobowiązany do naprawienia szkody, w zależności od jej wyceny lub roboczogodziny odpowiadającej czasowi potrzebnemu do jego naprawienia.
5. Każda osoba przebywająca na terenie Hotelu zobowiązana jest do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Przepisy te są przepisami nadrzędnymi nad postanowieniami Regulaminu.

Będziemy Państwu wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, którego celem jest zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa wszystkim Gościom Hotelu.